Voor allemaal - Reisverslag uit Dzongkhag Punakha, Bhutan van Rigtje Sikkema - WaarBenJij.nu Voor allemaal - Reisverslag uit Dzongkhag Punakha, Bhutan van Rigtje Sikkema - WaarBenJij.nu

Voor allemaal

Door: jitseenrigtje

Blijf op de hoogte en volg Rigtje

01 April 2012 | Bhutan, Dzongkhag Punakha

He allemaal. Leuk dat we zo nu en dan iets horen. Mails en reacties komen goed aan. Zoals jullie misschien al kunnen lezen hebben we een heel fijne vakantie. Het schiet nu toch al heel erg op. Na Punahka gaan we naar Paro. We hebben hier nog een bijzonder programma.eerst klimmen we naar het tijger nest en de volgende dag werpen we ons in de feestvreugde van het festival. De laatste dag vliegen we naar Dehli. Hoera de vlucht is later, we hebben dan nog een halve dag in Paro en hoeven in Dehli niet een halve dag te wachten.
Ku zu sang pola.

• 01 April 2012 - 18:21

Klaes:

Zo nu en dan breng ik Beppe even op de hoogte maar die had nu geen tijd want was sprintjes aan het trekken naar de wc, arme stakker (misselijk en diarree). Bel haar een andere keer wel weer. Goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben (hadden niet anders verwacht). We hebben hier een week lente gehad en gaan nu wat minder (vooral kouder) weer tegemoet. Ik wil jullie vragen onderweg wat mooi weer op te pikken en mee te nemen (als dat niet teveel moeite is natuurlijk en de tassen niet al vol zitten)

Tut KLJD