Weer thuis - Reisverslag uit Buren, Nederland van Rigtje Sikkema - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Buren, Nederland van Rigtje Sikkema - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: jitseenrigtje

Blijf op de hoogte en volg Rigtje

07 April 2012 | Nederland, Buren

Donderdag 5
Een ochtend om in Paro te verspijkeren. Lekker een beetje uitgeslapen, om half negen een ontbijtje en toen nog een aantal zaken geregeld. Koffers herpakt, alle kd's verdeeld en toen wat rondgeslenterd in de omgeving. Nog een oude stupa bekeken. Het is eigenlijk tijd vullen, maar beter hier dan in Delhi. Half vier zijn we naar het vliegveld gegaan voor de vlucht van zes uur. Het blijft altijd een gedoe met veiligheid controle en inchecken. We hebben een prima vlucht gehad, nog net wat toppen van de witte reuzen boven de wolken opgevangen.
Op airport Indira Gandi was het weer een gedoe. We hebben wel een transit, maar moeten er eerst uit en daarna weer opnieuw inchecken, formulieren invullen, douane, veiligheid check, enz. Ze zijn hier niet echt vriendelijk en bovendien erg pietluttig. Komt misschien ook door verhouding met buurlanden. Nu nog even wachten op de KLM vlucht. We vertrekken om 12.50. Op het vliegveld schijnt wi-fi te zijn, maar werken ho maar. Dus morgen het laatste bericht versturen.

We zijn er weer. Opgehaald door Alex en Femke en de meiden. Wel heel fijn, niet gezeul met koffers in de trein. We konden zelfs voordat Jitse naar school moest de cadeautjes nog geven. Iedereen tevreden hoop ik.
Nog een dag in Buren en zondag naar huis. We kunnen dan in ieder geval Jitse Hylke nog feliciteren met zijn 5e verjaardag.
Op Facebook heb ik enkele foto's geplaatst. Kun je ze niet zien, maar ben je wel nieuwsgierig kom dan maar eens langs.

• 07 April 2012 - 18:04

Henk En Will:

Welkom thuis.
    Wij hopen dat jullie niet al te zeer verreisd zijn.
    We zijn zeker erg benieuwd naar de foto's.
    Spreken elkaar vast wel binnenkort.
    Hartelijke groeten.