Lama - Reisverslag uit Dzongkhag Punakha, Bhutan van Rigtje Sikkema - WaarBenJij.nu Lama - Reisverslag uit Dzongkhag Punakha, Bhutan van Rigtje Sikkema - WaarBenJij.nu

Lama

Door: jitseenrigtje

Blijf op de hoogte en volg Rigtje

02 April 2012 | Bhutan, Dzongkhag Punakha

De blessing ging als volgt : Je moest naar voren komen, naar de Lama, je hoofd een beetje buigen,dan kreeg je van de Lama een tikje op je voorhoofd met een rood doekje,en kon je weer op je plaats gaan zitten in kleermakers houding. Zoals gezegd, aan deze Lama wordt door de bevolking grote krachten toegeschreven. Men zegt zelfs dat hij kan vliegen. Het zal mij waarschijnlijk pas lukken van Delhi naar Amsterdam. Even later werd ik aangesproken door een monnik die wilde weten waar ik vandaan kwam en of ik christen was.Mijn antwoord op het laatste dat ik niet echt christen was ,maar wel religieus, en dat er naar mijn mening in veel religies best wel veel goeie gedachten zitten, viel kennelijk wel in goeie aarde en we bleven praten totdat een van de andere monniken hem over iets wilde spreken.Hij verontschuldigde zich, en we namen afscheid. Fantastisch!!!!!!!

  • 02 April 2012 - 07:01

    Klaes:

    Leuk, mooie ervaring weer es iets anders dan de amerikaanse variant 'God bless 'ya'.

  • 02 April 2012 - 21:34

    Alex:

    Dat klinkt als een heel bijzondere ervaring...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bhutan, Dzongkhag Punakha

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

11 April 2012

Foto's

07 April 2012

Weer thuis

04 April 2012

Dag 18

03 April 2012

Dag17

02 April 2012

Dag 16
Rigtje

We hebben ons hart verpand aan Azië. Nu naar Bhutan. We pikken Sikkim en Darjeeling nog even mee.

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 15171

Voorgaande reizen:

18 Maart 2012 - 07 April 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: